خودم
دوستانه کمی متفاوت
هر چه دل تنگت خواست بگو!!!!!!!!

وقتی ان چشم های زیبایت به من نگاه کرد من زیبای دنیا رو در انها دیدم

چشم های تو زیباست

ایا کسی به زیبای  تو در این دنیا هست

 

تو ارزو هایه منی ارزو های من مثل ماه نورانی هست

میدانی....اگر هنوز هم تو را آرزو میکنم برای بی آرزو بودنمن نیست.....شاید...آرزویی زیباتر از تو ندارم
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 4 آذر 1391برچسب:, :: 21:56 :: نويسنده : سعید

درباره وبلاگ

سلام جیگر ها به دنیا ی کوچیک ما خوش امدین
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه کمی متفاوت و آدرس saeidyk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 37057
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



'