چه جوری بگم دوستت دارم؟؟؟
دوستانه کمی متفاوت
هر چه دل تنگت خواست بگو!!!!!!!!

ی تنها بهانه برای زنده بودنم ، نفس کشیدنم دوستت دارم ....

ای امید و آرزوی من ، دنیای من دوستت دارم....

ای تو به زیبایی یک گل سرخ ، به پاکی یک چشمه زلال ، به لطافت باران بهار دوستت دارم....

ای تو فصل بهارم ، همیشه یارم ، همدم این دل پاره پاره ام دوستت دارم....

ای تو آرامش وجودم ، همه بود و نبودم ، هستی و تار و پودم دوستت دارم....

ای تو طلوع زندگی ام ، ناجی لب تشنگی ام دوستت دارم....

ای تو عشق زندگی ام ، همیشگی ام ، ماندنی ام دوستت دارم....

دوستت دارم و خواهم داشت ای که تو لایق این دوست داشتنی .....

عاشقت می مانم و خواهم ماند ای که تو لیلی این دل دیوانه ای....

به خاطرت جانم را ، زندگی ام را ، فدایت می کنم ، نثارت میکنم ......

دوستت دارم که چشمهایم را قربانی نگاهت میکنم ....

اگر می گویم که دوستت دارم از ته دلم می گویم ، از تمام وجودم می گویم! باور کنی ، باور نکنی یک کلام! دوستت دارم....

عسلم دوستت دارم ...



نظرات شما عزیزان:

FATEMEH
ساعت11:53---11 فروردين 1392
خیلی جالب بود
من هرموقع ازاین نوع مطلب هامی خونم گریه ام می گیره خوب منم عاشق عشقم هستم


parisa
ساعت12:25---5 اسفند 1391
saeid ki ro dost dari jan man bego

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 6 آبان 1391برچسب:, :: 23:34 :: نويسنده : سعید

درباره وبلاگ

سلام جیگر ها به دنیا ی کوچیک ما خوش امدین
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه کمی متفاوت و آدرس saeidyk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 37200
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



'