خدا حافظ....!
دوستانه کمی متفاوت
هر چه دل تنگت خواست بگو!!!!!!!!

خدا حافظ گل لادن تموم عاشقا باختند ببین گریه هام از عشق چه زندونی برام ساختن

خدا حافظ گل پونه گل تنهای بی خونه لا لایی ها دیگه خوابی به چشمونم نمی شونه
برو ای خوب من ، هم بغض دریا شو ، خداحافظ !

برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ !

تو را با من نمی خواهم که « ما » معنا کنم دیگر ...

برو با یک « من» دیگر بمان « ما » شو ، خداحافظ !
.
.
.
قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه تو ام که ساده فریبم داد ! قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم  خداحافظ .....
.
.
.
نمیتونم ببخشمت دور شو برو نبینمت تیكه ای بودی از دلم گندیدی و بریدمت
  خدا حافظ.
.
.
.
از تو تنها یک حس
  مانده با من امشب
  که تو را گم بکنم
 پیش بیهودگی احساسم
 آخرین بار،
 سلام.
آخرین بار،
 خدا حافظ تو
.
.
.
رفتی اما من پنجره را تا قیامت باز میگذارم مگر یک روز از خم کوچه نمایان شوی
وبرایم دستی تکان دهی
.
.
.
.
باور کن که نیازی نیست به یاد کسی که نیست ......
اولش ترسناک ، بعد دردناک ، و بعد آزاد و رها و شاد ...........
فراموش می کنم! خدا حافظ
.
 
.
.
.
ای كاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود
یا مرا با او نمی كردی آشنا یا مرا از او نمی كردی جدا
.
.
.
میشه مثل یه قطره اشك بعضیا رو از چشمت بندازی .... ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشكی رو بگیری كه با  خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه
.
.
.
.
گفتی محبت کن برو باشد خداحافظ ولی رفتم که تو باور کنی دارم محبت می کنم
.
.
.
.
اگه گفتم خداحافظ، نه اینکه رفتنت ساده است نه اینکه می­شه باور کرد دوباره آخر جاده است خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا
.
.
.
.
   از زندگیت بیرون میروم برای همیشه
مثل همیشه عقربه ها نمیزارن حرف بزنم . خیلی دیره . میدونستم دیر میشه . اینو از همون سلام اول فهمیدم
 تا دیر نشده خداحافظ
.
.
.
.
تو این رویای سر در گم خدا حافظ گل گندم
تو هم بازیچه ای بودی تو دست سرد این مردم
خدا حافظ گل پونه که بارونی نمیتونه
طلسم رو بر داره از این پاییز دیوونه
.
.
.
.
به سرنوشت بیندیش که چگونه تصویر گر جدایی هاست
برمن خرده مگیر چراکه جبر زمانه از آغاز هر زمانه از آغاز هر سلامی بدرود میرسد
خدا حافظ
.
.
نظر یادتون نره جییییییییگر ها...


نظرات شما عزیزان:

Hengameh
ساعت21:58---4 آبان 1391
خیلی قشنگ بود!!!!!!!!!!!!

farzaneh
ساعت19:54---25 مهر 1391
misi khili khob booood aliiiii

lida
ساعت12:50---23 مهر 1391
kheyli khob bod mersi




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 22 مهر 1391برچسب:, :: 20:13 :: نويسنده : سعید

درباره وبلاگ

سلام جیگر ها به دنیا ی کوچیک ما خوش امدین
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه کمی متفاوت و آدرس saeidyk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 37159
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



'